Komentáře

Vodafone CZ: zákaznický servis naruby — 5 komentářů

  1. Dobrý den.Celou neděli nemám signál na mobil.Chci se zeptat kde se stala chyba,bydlím v Chodově u Karlových Var.Děkuji za odpověd.

    • Dobrý den Štefane. S touto otázkou se prosím obraťte na svého operátora. Já jako strojírenský pracovník z druhého konce republiky Vám – ač bych rád – jen těžko pomohu. 🙂

  2. Mám s velkopanskými způsoby této společnosti podobné zkušenosti:
    Pro obsluhu topení na mé rekreační chalupě jsem potřeboval zřídit internetové připojení. Vodafone je jediný operátor, který má v dané lokalitě přijatelný signál. zakoupil jsem modem a neznalý věci jsem dodatečně zjistil, že pro podobnou službu potřebuji mít na modemu pevnou IP adresu. K mému údivu mi bylo sděleno, že podobnou věc je Vodafone ochoten udělat jen pro velké zákazníky, já že mám smůlu.Navíc mi bylo sděleno, že odstoupím-li od smlouvy, bude mne to stát pokutu ve výši cca 1300.- Kč. Moc krásný příklad ždímání peněz z lidí!
    Musím říct,že přístup prodejců v Jablonecké pobočce byl příkladný a byl bych rád, kdybych měl takové zaměstnance ve své firmě. Společnost
    pro kterou pracují si je ale nezaslouží.Důvod k tomu, nevzít u nich víckrát za kliku.

    • No, taky dobrý. Jsem den po dni raději, že jsme od nich pryč a dělá se mi všelijak, když vídám nebo slýchám jejich reklamy, které bych po zkušenostech klidně nazval lživými. A přitom, dokud to byl Oskar, to byl nejlepší operátor…

  3. Tak – a jsme tedy definitivně pryč. Když jsem tento článek poslal i přímo do Vodafonu, najednou ta snaha si nás uchránit byla. Jenže zaprvé ta snaha přišla pozdě (těch pár dnů prodlevy stačilo na to, abych měl objednané a na naší poště už i nachystané k vyzvednutí čtyři SIM karty nového operátora) a zadruhé mi pracovník příslušného oddělení stejně nenabídnul nic světaborného. Takže jak jsem řekl – důsledky svého přístupu si Voodoofon nese sám a mně je to jedno. Je to JEHO věc.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *